Over Ons

Stopdeteek.nl is een campagne van Care Plus, specialist in Reizen en Gezondheid. In 1996 heeft Care Plus onder de naam van Tropicare een brochure uitgegeven: Teken, uw ongewenste gast. Van deze brochure zijn meer dan 100.000 exemplaren via apotheken, huisartsen, buitensportzaken verspreid. In 2010 was het tijd om extra aandacht te vragen voor het feit dat teken altijd van onderen komen. In 2012 is het thema Voorkomen, Verwijderen, Testen. Voorkomen is beter en makkelijker dan genezen!

Belangeloze inzet

Alle meewerkende partijen hebben zich belangeloos ingezet om meer aandacht voor de ziekte van Lyme en het voorkomen ervan te krijgen.

  • Dr. ir. Bart Knols (medisch entomoloog en specialist vector- en infectieziekten)
  • Alle (ex) patiënten die hun medewerking hebben verleend (Michiel Kok, Meike Wesselink, Sylvia Cadée)

Totstandkoming campagne Stop de Teek

Deze website en de (social media) campagne is tot stand gekomen door een inspirerende samenwerking met:

AdFiliate bv internet marketing Amsterdam
AdFiliate bv internet marketing, Patrick Mulder

BlancoTekst
Blanco Tekst, Sabine de Witte

USP Marketing PR

USP Marketing en PR, Floor Handjes
www.bugsinthepicture.com
Foto teek homepage, bugsinthepicture.com